30 March 2009

WELCOME HOME MY FELLOW COUNTRYMAN


1. Huh... betoi betoi janji di kota seperti kola sungai Muda, Sungai Petani. Bila NTR duduk no. WAHID dalam UMNO, Tok Det pun hadir masa penutup PAU dan membuka peluang untuk masuk semula sebagai ahli. Teddiaaaaaaaaaaaa TOK DET Usssssonggg aih!!!

2. Cha pikiaq sorang kena tangkap di Kola Kurung Tengaq penaik ganja mampat 10 kg. Konpom 39B. Satu lagi kena tangkap tang laluan Bukit Puteh Kola Perlis tanggung ganja kering 2 kilo. Konpom 39B. Pasai dua dua pengedar dadah. Mati penyudahnya.
Jadinya, dua dua tu ke tali gantung. Betoi dak. Tak mungkin telepaih salah sorang dengan keadaan barang contraband tu ada di masa dan tempat kejadian dan dibuktikan dengan cukup sohheh. Tedddiaaaa tok sah pikiaq lah selanjutnya.

3. Seronok bila Tok Det tulih camni :

KENAPA SAYA TIDAK HADIR
By Dr. Mahathir Mohamad on March 27, 2009 4:24 PM | Permalink | Comments (646) | TrackBacks (0)
1. Ramai kenalan saya yang fikir saya tidak hadir pembukaan mesyuarat Perhimpunan Agung UMNO kerana anak saya Mukhriz kalah pertandingan Ketua Pemuda.

2. Memanglah saya terasa sedih kerananya.

3. Tetapi sebab yang sebenar saya tidak hadir ialah oleh kerana Pemuda UMNO secara langsung dan terbuka merestui politik rasuah.

4. Mereka memilih sebagai ketua mereka seorang yang telah didapati bersalah menggunakan wang dan sogokan dalam usahanya untuk dipilih sebagai Ketua Pemuda. Samada dia dibenar bertanding atau tidak, tidak menidakkan dianya adalah perasuah.

5. Hukuman yang dijatuhkan kepada orang ini tidak setimpal dan adil kerana orang lain yang didapati bersalah sama sepertinya tidak dibenar bertanding.


Huhu. Keussssooongan yang melampau. Apa pun, welcome home Tok Det! Kalau Tok Det bukak parti lain sure aku pon join sama. Parti Cap Gerek ka, Cap Robba Pensin ka... whatevaaa....

Gambaq di ataih adalah dari www.utusan.com.my. TQ



usssooong itu neutral sebenarnya...

3 comments:

duluhea said...

tuan..
link ke blog aku limagantang.blogspot.com

tuan bolog said...

okkkeh nanti aku pekemas link. ka masuk angin dah blog tu

duluhea said...

haha..semua blog aku adalah bermusim..

musim permatang pauh..
musim kuala terengganu..
musim bukit gantang..

akan datang,musim penanti..

blog2 tersebut akan masuk angin selepas tamat musim masing2..