13 September 2011

Planet of The Apes


Cadang nak tukar jadi Tugu Negara tp aku seram dan bimbang dituduh menghina monumen kebangsaan. Kalau aku tukar bimbang juga aku dapat menghasilkan filem sendiri. Heh!!!

Ini adalah posting ringkas setelah membaca komen Encik Mohd Zam bin Ali. Beliau berkata bahawa ramai sangat cerdik pandir. Dari kecil diajar Tanah Melayu dijajah tiba-tiba tidak dijajah pula. Begitulah maksudnya keseluruhan. Haa tambah beliau lagi, takut-takut beruk pula yang menjajah Malaysia. baru jadi Planet of The Apes.

Aku sangat-sangat percaya bahawa berok boleh menjajah Malaysia kerana ramai dah menjadi berok di kalangan manusia. Cuma perlu sedikit kerjasama politik antara manusia dengan haiwan. Aku rasa gerup Orang Utan di Sepilok akan menguasai Borneo. Gerup monyet Penang Hill akan menguasai Pulau Pinang. Gerup berok belah Baling akan membuat based untuk menguasai Kedah Perak, dan Perlis dengan sedikit bantuan dari berok Thailand. Baling adalah Kampong Berok dalam bahasa Thai.

Kelantan dan Terengganu ibu negeri akan berpusat di Bachok kerana banyak sekolah memanjat kelapa sebelum revolusi pemerintahan berok berlaku.. Kawasan Selangor dan KL, ibu negeri akan kembali ke daerah petaling kerana nama Petaling itu sendiri adalah Tempat Monyet.

Forecast untuk Negeri Sembilan, Melaka dan Johore mungkin perlukan bantuan berok-berok dari Temasik atas kemahiran mereka melihat kehebatan pemerintahan manusia di Temasik sebelom ini.

MALAYSIA dijajah oleh Berok. Planet of The Apes.

2 comments:

ruud van irwan said...

berok jinak atau liar?

usssooong!!! said...

jinak dengan liar adalah ok. Jangan berok gay. Payaaaaaaaaahhhh!!!