29 October 2011

dR Sam Saya Anak Malaysia


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Aku mendapat berita dari seorang sahabat akan musibah yang menimpa dR.Sam atau Salim Ibrahim. Diberitahu akan rumah beliau hangus dalam kebakaran dalam kejadian 3-4 hari lepas. Kepada sapa-sapa yang ingin menyumbang bolehla berbuat demikian melalui :



Salim bin Ibrahim, 164100007338 maybank

Berikut adalah mesej dari sahabat aku :

Just heard some news, 3 hari lepas, rumah DR SAM (saya anak malaysia) telah di landa musibah kebakaran dan beliau sekeluarga telah tinggal sehelai sepinggang. Dr Sam of course tak meminta minta. Ini adalah ihsan people who know him dearly from circle of friends. (pernah jumpa masa kecik kecik ja..dulu). So, kalau only RM10 pun at least semoga dapat membantu meringankan beban beliau. He will only ask from Allah swt, but at least we know that money spend on him and his family Insya Allah will be well spend. Ni his account number. Please also note, this is genuine ye. Kalau nak confirm cerita lagi, silalah ke Masjeed Sri Petaling, sure he is there if not salah time, sabtu malam ahad. Oh, tonight for malaysia , kan. May Allah reward us for a little bit sadaqah bila org lain dalam kesusahan. Insya Allah.

Mudah2an meringankan beban beliau dalam musibah yang dihadapi.

dR.Sam ialah tuan punya suara kepada lagu Saya Anak Malaysia.

No comments: